سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: با وجود اینکه وزنه‌برداران یک ماه در اردو نبودند و دوران آماده سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند اما بدون آسیب دیدگی توانستند بجنگند و عملکرد راضی کننده بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تازه وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.
لامین یامال با حضور در جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا حداقل یک ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
مبادله بعدی زندانیان و اسرای  یمن از ۱۵ ماه می یعنی تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.
ستاره ایرانی هال سیتی پس از دو ماه و یک روز دوری از فهرست تیمش دوباره در چمپیونشیپ به میدان می‌رود.
پدری از مصدومیتی که به دوری یک ماهه اش از ترکیب بارسا انجامید، به عنوان یک اتفاق آزاردهنده یاد کرد.
هافبک ایرانی برنتفورد مثل تمام مسابقات لیگ جزیره در ترکیب امروز برابر کریستال پالاس حضور ندارد.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
بعد از انجام تست های پزشکی، مصدومیت لوکاس واسکز تایید شد اما میلیتائو و کاماوینگا مشکل خاصی ندارند.
مهاجم ایرانی هال سیتی حداقل یک ماه قادر به همراهی تیمش در چمپیونشیپ نیست.
آرش رضاوند حداقل تا یکماه آینده نمی‌تواند در تمرینات و مسابقات استقلال حضور پیدا کند.
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در لیگ NBA مصدوم شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
امسال، تعرفه دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با متادون برای مراکز خصوصی درمان اعتیاد ۴۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان و دوره یک ماهه درمان نگهدارنده با بوپرونورفین، ۳۹۹ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین و مصوب شده و طبق گفته برخی صاحبان مراکز درمان اعتیاد، همچنان کفه ترازو با مراجعان دریافت‌کننده داروی متادون سنگین‌تر است.
فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی برابر یوونتوس، چهار تا 6 هفته به دور از میادین خواهد ماند.
از همان لحظه برخورد سلمانی و واگنین هم مشخص بود که این آسیب دیدگی ستاره جوان سپاهان را با مشکل مواجه خواهد کرد.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره ۶ ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
مارکو رویس، مهاجم دورتموند، به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
در جریان سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، او توسط ساقان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و حالا مشخص شده که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. اتفاقی که شاید مانع انتقالش به چلسی شود.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، حداقل تا یک ماه قادر به همراهی یوونتوس در سری A نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ